All-in autohuur regel je via Sunny Cars in meer dan 120 landen wereldwijd

Zorgeloos de weg op met een all-in huurauto van Sunny Cars, dat kan in maar liefst meer dan 120 landen wereldwijd. Wij werken op zo'n 8.000 vakantiebestemmingen samen met de beste lokale wagenparkaanbieders om onze klanten overal te kunnen voorzien van een huurauto die optimaal verzekerd is. Zo kun jij, waar je ook bent, altijd zorgeloos instappen om de leukste uitstapjes te maken. Welke bestemming je ook kiest om een auto te huren, je vakantie is pas écht compleet met een huurauto van Sunny Cars.

Direct een all-inclusive auto huren

Reserveren

Alle bestemmingen

We love creating smiles.

Dit zeggen onze klanten over ons op Trustpilot en eKomi.

Gemiddeld 4.5 17795 reviews
Gemiddeld 4.5 3642 reviews
Gemiddeld 4.6 18648 reviews
Roos van der Niet
MA. 22 APR 2024

Zorgeloos auto huren Zorgeloos auto huren

Johan van der Meer
MA. 22 APR 2024

Wie ontvangt de vier sterren? Word ik nu gevraagd een review te schrijven over Sunny Cars of over de verhuurmaatschappij die ons op de vakantie-bestemming de huurauto verschafte via Sunny Cars? Sunny Cars is altijd goed en inmiddels bij de verhuurmaatschappij door en door bekend. Er wordt namelijk al direct gezegd door de verhuurder bij de overdracht van de auto: u bent door Sunny Cars volledig verzekerd. M.a.w.: er wordt ter plaatse niet meer geprobeerd je nog een verzekering aan te smeren. Rijbewijs, paspoort en uiteraard creditcard zijn voldoende bewijs. De vouchers die Sunny Cars verstrekt zijn (op de Canarische eilanden zowel GC als TNF) niet persé nodig. Houd ze dus ongeprint achter de hand in de mail van je telefoon. Dan kun je ze altijd tonen. De verhuurder ter plaatse laat voor vertrek en ondertekening van hun contract nog wel een foto(serie) zien van de reeds aanwezige beschadigingen aan het voertuig. Dat doet men niet bij het inleveren. Dat is misschien een puntje dat Sunny Cars met de verhuurpartij kan overeenkomen. Ik wil daar bij het inleveren best mijn handtekening onder zetten. Dit voorkomt dat Sunny Cars schade in rekening wordt gebracht die niet door hun huurders is veroorzaakt. M.a.w.: er kán een lek in het systeem te zitten; die overigens niet voor rekening van de klant komt. Misschien is het nog een aanbeveling om standaard een handleiding van alles dat te maken heeft met de bestuursbediening rondom het dashboard bij vertrek ter beschikking te hebben in het dashboardkastje. Zo stond bij de cruise control van onze huurauto standaard de limietgrens van de snelheid aan. M.a.w.: je kon de cruise control niet instellen op/veranderen naar de maximale snelheid die je op een traject zou willen rijden. En dan wordt zoeken naar een oplossing via Google o.i.d. lastig als je niet kunt achterhalen welk type/jaartal auto je 'onder je kont' hebt. Het is een tip in de klantoverdracht door Sunny Cars naar de verhuurder ter plaatse. Immers, de techniek / automatisering voor de bestuurder van de auto neemt alleen maar toe!

Dionise Concincion
MA. 22 APR 2024

Na een lange vlieg reis mocht ik gaan staan kijken hoe de medewerker eerst ging eten voor hij mij ging helpen terwijl ik de enige was die daar stond. Hij had makkelijk nog even kunnen wachten tot na die mij geholpen had, en had daar bij gemeld dat ik de auto niet schoon hoefde te maken bij inleveren maar niet dat zand in de auto wel extra kosten zou geven. Had een auto met een heleboel schade die ook nog eens niet goed startte en na natte hond stonk, maar dat is nog niet eens het ergste terug in Nederland willen ze schade op mij schuiven die ik niet gemaakt. Was voor mij een totale ramp ervaring en zal daar nooit meer huren.

Philip
MA. 22 APR 2024

Alles is snel geregeld bij het ophalen… Alles is snel geregeld bij het ophalen auto We hadden een kleine auto We kregen een fiat cabrio top Inleveren ging ook erg soepel

De populairste autohuurbestemmingen op dit moment.

Toon alle huurbestemmingen