Zoek jouw zorgeloze huurauto

Zorgeloze all-in autohuur

Autohuur zonder zorgen

  • Heldere all-in prijs
  • Altijd volledig verzekerd
  • Geen gedoe ter plaatse
  • Gratis annuleren tot 1 uur voor huuraanvang
  • Zorgeloos reisplezier op meer dan 8.000 locaties in 120 landen
  • Ruim 30 jaar specialist in autohuur

All-inclusive autohuur.

Vooraf al weten dat er ook achteraf geen gedoe is.

Met ons all-inclusive pakket is echt alles wat je nodig hebt inbegrepen bij de prijs van de autohuur. Altijd. Van de verzekeringen, het eigen risico tot onze 24/7 Nederlandse klantenservice. Ongelimiteerde kilometers en een eerlijke tankregeling? Check. Een WA-verzekering van minimaal €10 miljoen, een schadeverzekering en diefstalverzekering? Ook standaard geregeld. Het eigen risico en schade aan glas, banden, bodem of dak van de huurauto zijn altijd volledig gedekt. Zelfs de sleepkosten vergoeden we. Dus parkeer je zorgen, want all-in is bij ons ook écht all-in!

Met onze handige services en extra’s maak je jouw all-in huurauto volledig op maat. Voeg bijvoorbeeld een extra bestuurder toe, sla de wachtrij over, huur zonder waarborg of vul digitaal alvast het huurcontract in. Ook een kinderzitje, grensoverschrijding, one way of huren of de auto bij je hotel laten afleveren regel je vooraf. Zo heb je dus geen gedoe ter plaatse.

We love creating smiles.

Dit zeggen onze klanten over ons op eKomi, Google en Trustpilot 

Gemiddeld 4.5 27678 reviews
Gemiddeld 4.5 7825 reviews
Gemiddeld 4.5 28251 reviews
Gerard
DI. 14 OKT 2025

Een zeker gevoel met Sunny Cars. Perfecte en volledige informatievoorziening en regeling van e.e.a. door Sunny Cars.

Vanessa
DI. 14 OKT 2025

Sunny Cars weigert gemaakte meerkosten te vergoeden, ondanks belofte Via Sunny Cars een auto gehuurd in Krakau, maar bij aankomst op het vliegveld bleek de voucher die ik van Sunny Cars had ontvangen, gekoppeld aan een auto in Warschau (op de voucher stond gewoon Krakau vermeld). In Krakau stond óók een auto voor ons klaar bij MagRent, maar daarvoor had ik geen geldige voucher. Sunny Cars kon geen correcte voucher leveren voor de auto in Krakau en annuleerde de reservering, met de mededeling dat ik lokaal een auto kon huren en dat het prijsverschil zou worden vergoed. De medewerker van Sunny Cars gaf zelfs aan dat ik géén extra verzekering hoefde af te sluiten, omdat ik via Sunny Cars verzekerd bleef. Na afloop heb ik alle bewijsstukken (huurcontract, bonnetjes en bankafschriften) aangeleverd. Toch weigert Sunny Cars het bedrag van ruim €200 terug te betalen. Ze eisen een 'eindfactuur' die ik nooit heb ontvangen en verwachten dat ik die zelf bij MagRent opvraag, terwijl mijn overeenkomst met Sunny Cars is, niet met MagRent. Uiteindelijk heb ik zelf alsnog contact opgenomen met MagRent om de factuur te verkrijgen, maar zonder resultaat. Ondanks talloze e-mails, telefoontjes en bewijsstukken blijft Sunny Cars de verantwoordelijkheid afschuiven. We zijn inmiddels ruim twee maanden verder en ik ben nog steeds niet gecompenseerd in mijn meerkosten. Ik zie geen andere optie meer dan de zaak voor te leggen aan de Geschillencommissie. Erg jammer, want ik koos juist voor Sunny Cars vanwege hun goede reputatie, maar voor mij is dit helaas mijn eerste en laatste keer.

Ton Kommers
DI. 14 OKT 2025

In 1 woord TOP Bij ophalen en teruggave was het perfect geregeld. Tevens snelle shuttle. Geen gedoe met schade beoordeling. Erg tevreden

Review van eKomi
DI. 14 OKT 2025

Toen wij onze auto gingen halen, heb ik zelf foto's gemaakt van de krassen deukjes en beschadigingen. Kwam wel goed volgens de medewerker. Bij het wegrijden bleek dat de gordel achter, a achter de bestuurders kant het niet deed.Bij De andere kwam de plastic wat hij doorheen loopt mee, zaten ook los. Autoruiten waren heel erg vies en vet. Maar toen op maandag onze eerste verre rit gingen rijden kwamen we halverwege stil te staan met een lege accu. Gebeld en na bijna 3 uur wachten is hij weer gestart en konden weer weer rijden. Toen gaf hij tijdens het rijden een lichtje dat zei dat de banden zacht waren. Dus bij een pomp de banden opgepompt. De 2de dag wilde weer vertrekken, zitten we in de auto en start hij weer niet. Weer een lege accu. Weer gebeld en weer gewacht op hulp en een nieuwe accu gekregen. De eerste x met bellen kon de mevr ons niet goed begrijpen in het Engels en moesten we op zoek naar iemand die Grieks sprak om ons te helpen. Slechte zaak. Daarna krijg ik een bericht via SMS in het Grieks notabene, dat ze gaan bellen als ze er aan komen. Ik kon dat niet lezen dus ook weer hulp nodig van een derde, doe dit in het Engels!!! 2de ronde hebben we via Nederland gebeld en het werd door een mevr die Grieks sprak voor ons geregeld, super fijn. We kregen uiteindelijk wel compensatie voor de verloren tijd door extra de auto te mogen houden. Dat was dan wel weer netjes. Maar het heeft wel invloed op je vakantie/uitjes. En dat wij een gehandicapte dochter hebben die ook autisme heeft imaakt dat soort dingen dan extra lastig, want ga maar uitleggen waarom er iets die dag niet door kan gaan. Dat brengt extra stress met zich mee en dat is jammer. Verder reed de auto na de reparatie en opgepompte banden wel oké. Maar we ontkwamen niet aan het gevoel dat er met de auto iets was voorgevallen, achterbumper zat niet goed aan, je hoorde hem iets aanslepen. Maar bij terugkomst werd er niet echt aandacht aan gegeven. Dit was onze eerste min ervaring met sunnycars

Rondje Sunny Cars.

Met een huurauto op je eigen tempo op pad gaan om de leukste plekjes te ontdekken, met het fijne idee dat je all-in verzekerd bent. Dát is pas genieten! Op onze blog geeft ons team van autohuurexperts je volop tips & tricks rondom het ontdekken van je bestemming met een huurauto van Sunny Cars. Zo kun je heerlijk uitkijken naar een vakantie vol plezier, zorgeloosheid en avontuur. Rent a smile ! Lees alle blogs

Reisinspiratie, autohuurtips en meer!
Ontdek nog veel meer op blog.sunnycars.nl