Klantenservice.

Een auto huren bij Sunny Cars is eigenlijk heel simpel. Dankzij onze all-inclusive huursom weet je namelijk zeker dat alles inbegrepen is. Dus geen gedoe over extra verzekeringen ter plaatse of onverwachte kosten. Maar iedere klant is uniek en daarmee ook iedere autohuurreservering. Dus heb je een vraag over autohuur of wil je hulp bij het kiezen van de juiste huurauto voor jouw vakantie? Daar helpen we je graag bij!

 

De snelste route naar alle onderwerpen.


Contact met onze autohuurexperts?

Ons team van autohuurexperts helpt je graag persoonlijk bij het maken van je reservering. Maar ook tijdens en na de autohuur kun je een beroep op ons doen! We zijn dagelijks bereikbaar van 09.00 tot 20.00 uur. Buiten deze tijden is ons noodnummer bereikbaar voor problemen ter plaatse. Je vindt het nummer op je voucher.

Mailen

Heb je al een reservering bij ons en kan je het antwoord op jouw vraag niet vinden? Of wil je een wijziging in een bestaande reservering doorgeven? Stuur ons even een mailtje, je krijgt binnen 24 uur antwoord! Tip: vermeld je reserveringsnummer in het onderwerpveld, dan kunnen we lekker snel schakelen.

Bellen

Heb je een vraag over je reservering en vertrek je al binnen 3 dagen? Of wil je een nieuwe boeking maken en kom je er online niet helemaal uit? Dan helpen onze autohuurexperts je graag telefonisch verder!

Zelf regelen

Wist je dat je ook veel zelf kan doen? Het wijzigen van de betaalmethode, je reservering annuleren, de voucher downloaden, vluchttijden doorgeven en meer. Allemaal zó geregeld in jouw persoonlijke My Booking/My Sunny omgeving!