Alles over het 24/7 noodnummer van Sunny Cars

Yes, vakantie. Lekker je bestemming verkennen met de huurauto! Maar dan ineens loop je ergens tegenaan of gebeurt er iets… en dan is het wel héél fijn als je iemand van de Nederlandstalige klantenservice kunt spreken. Gelukkig is dat bij Sunny Cars geen enkel probleem! Wij zijn 24/7 bereikbaar op ons Nederlandstalige noodnummer. Dát is pas een geruststellende gedachte. Wij schieten je graag tijdens je huurperiode meteen te hulp. Bovendien is het toch veel fijner als we je probleem tijdens je huurperiode kunnen oplossen, in plaats van daarna? Daarom geven we je meteen een tip: sla ons noodnummer op in je telefoon. Wij staan voor je klaar!

Wat is het noodnummer van Sunny Cars en wanneer bel je dit?

Ons noodnummer vind je altijd terug op de voucher. ‘Nood’ is een vrij breed begrip. Is dat telefoonnummer dan alleen beschikbaar in échte noodsituaties? Nee. Je mag het nummer ook bellen in situaties waarin iets niet helemaal soepel verloopt en waar wel spoed is om snel van een antwoord te worden voorzien, zoals in onderstaande situaties. Bel ons noodnummer, zodat wij in actie kunnen komen of je kunnen adviseren. Dan kun jij je autohuur zorgeloos voortzetten! Wil je contact over iets anders en heeft een antwoord geen haast? Dan mag je ons natuurlijk bellen op het reguliere telefoonnummer of een e-mail sturen naar reservation@sunnycars.nl. Je krijgt binnen 24 uur reactie van ons.

Je kunt de huurauto niet ophalen op de afgesproken tijd

Als je de huurauto niet kunt ophalen op het afgesproken tijdstip, bijvoorbeeld omdat je reisschema of vlucht is gewijzigd, laat dit dan zo snel mogelijk weten door te bellen naar ons reguliere telefoonnummer of door een e-mail te sturen naar reservation@sunnycars.nl! Wij kunnen je aankomsttijd dan aanpassen in je reservering. Ook kun je zelf je vluchtnummer doorgeven of je ophaaltijd wijzigen via My Sunny. Handig! Wijzigt er iets op de dag van vertrek? Geef het dan zelf door aan delokale verhuurpartner. Het telefoonnummer vind je op je voucher.

Wat doe je bij vertraging?

Heeft je vlucht vertraging en kun je daardoor de huurauto niet ophalen op het doorgegeven tijdstip? Dat is vervelend. Laat ons dit zo snel mogelijk weten! Wij kunnen hier melding van maken bij de lokale verhuurpartner, zodat hij van jouw vertraging op de hoogte is. Je denkt misschien dat je de huurauto kunt ophalen wanneer je maar wilt, want je hebt de huurauto immers gereserveerd en betaald, toch? Maar dit gaat ietsje anders in z’n werk. Je dient de huurauto namelijk binnen een uur op te halen. Is jouw doorgegeven ophaaltijd 10:00 uur, dan heb je dus tot 11:00 uur om je huurauto op te halen. Kom je later, dan kan het zijn dat er geen huurauto meer voor jou beschikbaar is en vervalt de reservering. Natuurlijk kun je ons in zo’n situatie zo snel mogelijk bellen op het noodnummer!

De huurauto wordt niet op tijd afgeleverd

Kies je voor adresaflevering, dan wordt de huurauto op een afgesproken tijdstip afgeleverd bij je accommodatie. Maar wordt de huurauto niet afgeleverd en sta je na zo’n 15 minuten nog steeds te wachten? Dan is het wel tijd om actie te ondernemen. Neem eerst zelf contact op met de lokale verhuurpartner (dat telefoonnummer vind je op je voucher). Lost dit niets op, dan kun je uiteraard ons noodnummer bellen!

Er is geen huurauto beschikbaar

Wel een huurauto gereserveerd, maar blijkt er ter plaatse ineens geen auto voor jou beschikbaar te zijn? Dat is wel heel vervelend. Het komt gelukkig bijna nooit voor, maar het kán gebeuren dat de wagenparkaanbieder overboekt is en dat er geen auto’s meer beschikbaar zijn (omdat een andere klant de huurauto bijvoorbeeld te laat inlevert of omdat er schade aan de auto is ontstaan). Natuurlijk gaan we dan zo snel mogelijk op zoek naar een passend alternatief! Ook het noodnummer bellen in zo’n situatie, dus!

Je hebt een huurauto uit de verkeerde categorie gekregen

Je reserveert altijd een categorie huurauto. Het is dus niet zo dat je altijd de auto krijgt die als voorbeeld wordt afgebeeld. Wel is het de bedoeling dat je een auto uit dezelfde categorie aangeboden krijgt. Dit betekent dat er evenveel personen en bagage in vervoerd kunnen worden. Als je het idee hebt dat de ontvangen huurauto niet overeenkomt met de gereserveerde categorie, dan kun je ons bellen op het noodnummer. We kijken het dan meteen voor je na en geven je een passend advies.

De huurauto kan niet worden ingeleverd op de afgesproken tijd

Soms ontstaan er omstandigheden waar je onmogelijk rekening mee hebt kunnen houden en waardoor je de huurauto niet kunt inleveren op het afgesproken tijdstip. Ook dan is het belangrijk dat je zo snel mogelijk contact met ons opneemt, zodat we naar een oplossing kunnen zoeken.

Er worden extra verzekeringen aangeboden aan de verhuurbalie

Met een huurauto van Sunny Cars hoef je je nergens druk om te maken, want je huurauto is namelijk standaard optimaal verzekerd. Je huurt immers all-in! Op je voucher staat duidelijk aangegeven dat je geen extra verzekeringen hoeft af te sluiten. Dit staat er ook in het Engels, dus óók de baliemedewerker kan dit lezen. Maar worden er aan de verhuurbalie tóch extra verzekeringen aangeboden en gaat de baliemedewerker niet akkoord? Of begin je enorm te twijfelen of die ene extra verzekering misschien toch wel handig is? Bel ons noodnummer! Wij leggen je graag uit hoe het zit, zodat je met een gerust hart kunt bedanken.

Moet je het noodnummer van Sunny Cars bellen als er schade is?

Nee, dat hoeft niet. Met de lokale verhuurpartner kun je de schade zelf oplossen. Het nummer hiervan vind je bijvoorbeeld op je voucher. Kom je er niet uit? Dan kun je uiteraard ons noodnummer bellen.

Alles over het 24/7 noodnummer van Sunny Cars