Vergoeding voor de sleepkosten van je huurauto
Moet je huurauto worden weggesleept? Geen zorgen! Wij vergoeden de kosten voor het wegslepen van de huurauto. Voor je het weet kun jij weer je vakantie voortzetten. Dat is pas een fijn gevoel!
Zijn de sleepkosten inbegrepen bij Sunny Cars?
Bij Sunny Cars huur je altijd all-in, zelfs sleepkosten zijn inbegrepen. Dus start je auto niet meer of heb je een technisch mankement, geen zorgen! Zolang je je netjes aan de regels houdt, hoef jij je geen zorgen te maken over de kosten.
Wanneer moet je huurauto worden weggesleept?
Als je huurauto niet meer start, een (technisch) mankement of een lekke band heeft, kan het zijn dat de auto moet worden weggesleept.
Je wilt er liever niet aan denken, maar het kan ook zo zijn dat je huurauto moet worden weggesleept na een ongeval. Ook dan vergoeden we het wegslepen van de huurauto (tenzij je zelf een ernstige verkeersovertreding hebt begaan, maar dat is best logisch...)
Wat als je een lekke band heb met je huurauto?
Als je een lekke band hebt, probeer dan eerst of je deze zelf kunt vervangen. Grote kans dat je huurauto niet weggesleept hoeft te worden en dat je het zelf kunt oplossen. Dat zou heel fijn zijn, want dan ben je weer snel onderweg. Kun je de band niet zelf repareren of is de schade te groot? Neem dan contact op met de lokale verhuurpartner. Het telefoonnummer vind je op je voucher. De huurauto zal hoogstwaarschijnlijk worden weggesleept. Goed nieuws: deze sleepkosten worden door ons vergoed!
Sleepkosten declareren
Sleepkosten kun je eenvoudig bij ons declareren. We vragen je dan om foto’s toe te voegen en documenten te uploaden zoals je creditcardafschrift, de factuur, het lokale huurcontract en het schaderapport van de lokale verhuurpartner (indien beschikbaar). Met deze documenten is het dossier direct compleet en kunnen we de schade plankgas afhandelen!
Wist je we ook de kosten vergoeden bij verlies of beschadiging van de autosleutels of autopapieren? All-in is bij Sunny Cars ook echt all-in!