Gratis annuleren bij Sunny Cars
Plannen kunnen veranderen. Misschien weet je nog niet precies welke dagen je op vakantie gaat, of twijfel je nog over de bestemming. Of misschien wil je gewoon voorbereid zijn op onverwachte situaties – een gewijzigde vlucht, een verandering in je schema, of zelfs een zieke reisgenoot. Het laatste wat je dan wilt hebben, is stress over je autohuur.
Maak je geen zorgen: bij Sunny Cars kun je gratis annuleren tot 1 uur voordat je autohuur begint. Zo kun je zonder zorgen vooraf een huurauto reserveren.
Wat houdt gratis annuleren in?
Met onze gratis annuleringsmogelijkheid kun je jouw reservering flexibel aanpassen aan onverwachte situaties. Veranderen je plannen of wordt je reis geannuleerd? Bij ons hoef je je geen zorgen te maken over extra kosten. Annuleer je maximaal een uur voor huuraanvang? Dan ontvang je de volledige huursom binnen enkele werkdagen terug op je rekening.
- Je kunt tot 1 uur voor huuraanvang gratis annuleren. Annuleer je later, dan kunnen er extra kosten in rekening gebracht worden.
- De reden voor annulering maakt niet uit. Gratis annuleren is altijd inbegrepen bij onze all-inclusive autohuurformule.
Hoe werkt het annuleren?
Het annuleren van je reservering is heel eenvoudig. Je kunt dit helemaal zelf doen via jouw persoonlijke My Booking omgeving of in je My Sunny account. We leggen je dit stap voor stap uit.
Annuleren via je My Sunny account:
Je kunt je autohuur eenvoudig annuleren vanuit je persoonlijke My Sunny account. Hierbij geldt uiteraard dat je tijdens het maken van de boeking ingelogd was in je account. Het doorgeven van je annulering doe je door de volgende stappen te volgen:
- Ga naar My Sunny account en log in.
- Klik onder je naam op Overzicht.
- In het overzicht zie je onder 'Recente boekingen' de autohuurreservering.
- Klik op de reservering die je wilt annuleren.
- Klik op de knop ‘Annuleren’.
Annuleren via je My Booking-link
Heb je een boeking gemaakt zonder My Sunny account? Dan kun je annuleren via de My Booking-link in je bevestigingsmail.
Je vindt My Booking in de bevestigingsmail van je autohuur. Het onderwerp van deze mail is: 'Bevestiging van reservering #123456789'.
- Je vindt de link naar My Booking in het blok met de tekst ‘Regel het zelf in uw account’.
- Klik in de e-mail op de link naar My Booking.
- Klik op de Annuleren knop.
- Geef de reden voor de annulering op.
- Klik op Annuleer mijn reservering.
Dat is alles! Wij regelen de rest. Zo kun jij je plannen aanpassen zonder dat je extra kosten maakt voor de geannuleerde autohuur. Ook dat is autohuur zonder zorgen. Veel plezier!
Wanneer krijg je je geld terug na een annulering?
Na het annuleren van je huurauto storten we je betaling direct terug. Heb je met je creditcard betaald, dan krijg je je geld meestal dezelfde dag nog retour. Heb je met iDEAL betaald, dan geven wij in de zesde versnelling (binnen twee dagen) opdracht aan de bank om het bedrag op je rekening terug te storten. Je hoeft er dus nooit lang op te wachten.
Is er een alternatief voor annuleren?
Ja! Het is niet altijd nodig om je reservering te annuleren, want bijna alles is te wijzigen. Je reservering wijzigen is zó gepiept en en je betaalt ook nog eens geen wijzigingskosten! Tot 24 uur voor huuraanvang kun je de huurperiode, ophaaltijd, autocategorie, accessoires en extra services (onder voorbehoud van beschikbaarheid) wijzigen.