Sunny Cars zorgt voor gratis loungetoegang bij vluchtvertragingen

Huurders kunnen zich via Sunny2go registreren voor de Smart Delay Service

Met oplopende wachttijden en vluchtvertragingen, brengen reizigers onverwacht meer tijd door op de luchthaven dan gepland. Om die wachttijd zo zorgeloos mogelijk te besteden, lanceert autohuurexpert Sunny Cars in samenwerking met de Britse Collinson Group de nieuwe Smart Delay Service. Dankzij deze dienst krijgen alle klanten via Sunny2go gratis exclusieve loungetoegang zodra hun vlucht meer dan 60 minuten vertraging heeft. De service is beschikbaar op 1.200 lounges wereldwijd, waarvan 269 op luchthavens in 45 landen in Europa.

Om gebruik te maken van de gratis loungetoegang hoeft de huurder enkel zijn vlucht te registeren in Sunny2go, de persoonlijke reisassistent voor iedere Sunny Cars klant. Mocht de vlucht vervolgens meer dan een uur vertraging oplopen, dan treedt de Smart Delay Service automatisch in werking en ontvangt de klant een voucher in de mailbox. Die voucher zorgt voor gratis loungetoegang en is geldig voor de hoofdboeker en maximaal 4 personen. De service geldt voor vertraagde vluchten op zowel de heen- als de terugweg. Binnen Europa nemen de volgende luchthavens deel: Alicante, Amsterdam, Antalya, Athene, Barcelona, Berlijn, Bodrum, Dublin, Düsseldorf, Edinburgh, Faro, Florence, Frankfurt, Gran Canaria, Hamburg, Heraklion, Keulen-Bonn, Lissabon, Londen, Madeira, Madrid, Malaga, München, Napels, Nice, Olbia, Palma de Mallorca, Parijs, Porto, Stockholm, Tenerife, Wenen en Zürich. 

“Bij Sunny Cars willen we onze klanten zoveel mogelijk ontzorgen tijdens hun vakantie: van een standaard all-in autohuurformule tot extra services als online check-in en fastlane alsook de Sunny2go reisassistent. Gezien de huidige omstandigheden op Europese luchthavens, lanceerden we recent de nieuwe Smart Delay Service. Op die manier kan je even de extra reisstress die vliegen vandaag de dag met zich meebrengt van je afschudden en in alle rust genieten van een hapje en een drankje”, zegt Hans Knottnerus, Managing Director van Sunny Cars Nederland, België en Frankrijk. "De service werkt echter alleen als de vlucht minimaal 24 uur voor vertrek geregistreerd werd", voegt hij eraan toe.

Sunny2go: persoonlijke reisassistent

Sunny2Go is een handige reisassistent die niet alleen helpt bij vluchtvertragingen. Via Sunny2go kun je voor tips over bijvoorbeeld activiteiten op de bestemming of restaurantaanbevelingen contact opnemen met de conciërgeservice. Ook kun je in één oogopslag alle informatie raadplegen over parkeermogelijkheden onderweg, inclusief openingstijden en parkeertarieven. Verder biedt Sunny2go een handige kaartfunctie die je wegwijs maakt richting de leukste bezienswaardigheden. Zo heb je meteen een digitale reisgids op zak voor meer dan 600 bestemmingen wereldwijd. En uiteraard vind je er gedetailleerde informatie over je huurautoreservering, de geldende inreisregels op de bestemming en een handige vakantiechecklist.

Deel dit persbericht via:

Over Sunny Cars

Sunny Cars is in 1991 in Duitsland opgericht en uitgegroeid tot een van Europa’s grootste specialisten in autohuur. Ze biedt haar klanten wereldwijd een breed aanbod all-inclusive huurauto’s op meer dan 8000 bestemmingen in meer dan 120 landen. Sunny Cars werkt uitsluitend samen met lokale partners die voldoen aan de hoge kwaliteits- en service-eisen die zij stelt. De onafhankelijke specialist is actief in Nederland, België, Duitsland, Oostenrijk, Luxemburg en Zwitserland. Sunny Cars is in Nederland 14 keer op rij verkozen tot beste autoverhuurder, won 2 Zoover Awards en nam in 2015 de Vakantie Award in ontvangst. Daarnaast is zij preferred partner van vrijwel alle reisbureaus in Nederland.